Minä ja hän, minilomalla

maanantai 27. heinäkuuta 2015
Siitä on kuulkaa aikaa, kun olemme miehen kanssa olleet lomalla ihan kahdestaan. Joten yksi vuorokausi kahden kesken upeassa huoneistossa ja mahtavassa ympäristössä oli kultaakin kalliimpi. Katsokaapa miltä meidän vuorokausi näytti :) Loman meille tarjosi Holiday Club.

Koira vietiin hoitolaan, lapset mummolaan ja itse suuntasimme Katinkultaan, Vuokatin omaan Holiday Club kohteeseen. Meitä odotti iloinen ja lämmin vastaanotto, olo oli heti hyvin tervetullut. Se vaan on yksinkertaisesti niin, että hymyilevä henkilökunta saa itsellekin hyvän mielen ja loma starttaa parhaalla mahdollisella tavalla :)

Meille oli varattu nykyaikainen ja hyvin varusteltu Villas -huoneisto, joka täytti kyllä kaikki toiveet. Iso loma-asunto, jossa saa samalla hotellielämän helppouden. Sisäkäytävää pitkin pääsee kylpylähotellin kaikkiin tiloihin. Huoneistossa on täysin varusteltu keittiö, kylpyhuone ja sauna, kaksi makuuhuonetta, olohuone ja iso terassi. Koska olimme alimmassa kerroksessa, oma terassimme oli valtava. Lasitetun tilan lisäksi terassia ympäröi upea kivimuuri, jonka suojassa oli hyvä olla.

Molemmissa makuuhuoneissa oli omat vaatehuoneet ja master bedroomissa oli lisäksi oma kylpyhuone. Isot ikkunat toivat huoneistoon paljon valoa ja niiden ansiosta tila tuntui todella avaralta. Tällaisessa huoneistossa olisi helppo viettää vaikka viikko, niin mukavaksi tuolla tunsi olonsa :)

Oli aivan ihanaa vain istuskella aurinkoisella terassilla, ottaa rennosti, juoda lasillinen viiniä, nauttia oman rakkaan seurasta ja olla vain ♥ Illalla kävimme kävelyllä ja ihastelimme kaunista aluetta. Ihan vieressä oli myös uimaranta, joka oli kerrassaan kaunis paikka. Iltauinnin sijaan kuitenkin pyörähdimme drinkeillä sporttibaarissa, syömässä talon ravintolassa ja vielä yökerhossakin pikaisesti. Pitihän se yksi laulu lurauttaa miehelleni karaokessa ;) Minä ja hän ♥

Uskomatonta, miten sitä voi mennä monta vuotta, että ei oikein ehditä järjestämään kahdenkeskistä aikaa. Onhan niitä hetkiä ja tilanteita, mutta kun lapset ovat pieniä ei edes yhden yön reissuja järjestetä ihan noin vain. Ennen lapsia kävimme paljonkin kylpylälomilla ja pienillä kotimaan matkoilla. Sovimmekin jo miehen kanssa, että näitä reissuja tehdään jatkossakin, nyt kun pieninkin on ylittänyt yhden vuoden iän. Syyskuussa tulee 10 vuotta yhteistä taivalta täyteen, olisikohan silloin seuraavan reissun paikka..? :)

Näistä tunnelmista kuitenkin vielä takaisin Katinkultaan ;) Vaikka olen monta kertaa kotiseuduille matkustaessa ajanut ohi tästä alueesta, sain ihan oikeasti yllättyä mitä kaikkea alue pitää sisällään. Sieltähän löytyi ihan kultakimpale ♥ Tekeminen ei varmasti lopu kesken. Liikuntaa voi harrastaa sisällä ja ulkona, kesällä ja talvella, voi tehdä ostoksia tai hemmotella itseään hoidoissa. Ennenkaikkea Katinkulta taitaa olla tunnettu myös kylpylästään, joka sekin tuli tällä reissulla tutuksi.

Miestä olisi houkuttanut golfin tai tenniksen pelaaminen pitkästä aikaa, mutta aika ei tällä kertaa riittänyt. Kuntosalikin näytti erittäin viihtyisältä paikalta! Me vain kuitenkin keskityttiin siihen rentoilupuoleen :)

Vuorokausi oli siis mitä onnistunein, mutta lomapa jatkui vielä toisenkin vuorokauden verran. Se oli sitten ihan erilainen vuorokausi, siitä seuraavassa postauksessa! :)

14 kommenttia

1. Ihana kuherrusloma teillä ja onpa ihanan näköinen huoneisto.
    Meidän kuherteluloma alkaa huomenna kun lennämme kahdestaan Helsinkiin kolmeksi yöksi.

VastaaPoista
  2. Ihana miniloma ollut teillä! Vuokatti on kyllä kiva paikka! ´Teillä oli upea huoneisto. Kyllä kahdenkeskiset hetket ovat tärkeitä <3

1. Lomaa on nyt kiva muistella, kun on nyt kunnon kesäflunssa päällä..! :D

3. Wautsi! Kuulostaa aivan ihanalta!! Oma aika tekee niin hyvää <3

Vastaukset
    1. Oma aika on sellainen juttu, että sitä harvemmin osaa järjestää, mutta sitten kun sitä on, huomaa miten tärkeää se oikeasti ♥

Poista
  4. Jopas oli hieno paikka. Olen myös paljon kuullut tuosta Katinkullasta, mutten ole koskaan käynyt. Huoneisto oli vallan asuntomessuluokkaa, hieno, raikas ja väritunnelmaltaan viimeistä huutoa! Kylläpä saitte hienot puitteet lomalle!
    Miniloma ilman lapsia on aina joskus paikallaan:)

Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä käymään, paikka yllätti positiivisesti monessa kohtaa :)

Poista
  5. No vaude, mitkä maisemat ja ihanat huoneistot. Kyllä tuolla on passannut lomaa viettää. Hieno homma että pääsitte ihan kahdestaan ♥

VastaaPoista
  6. Hih, viikko sitten kävelin samoissa maisemissa, tosin oltiin mökillä yöt. Tuo hotelli on varmasti myös ihana paikka. Kylpylä näytti houkuttelevalta.

Käytiin lasten kanssa katsomassa sorsia tuolla rannalla mistä olet kuvia ottanut :)

Vastaukset
    1. Mitämitä! Ollaankohan oltu samaan aikaan? Me menimme tuonne tiistaina. Sorsia minäkin kuvasin, mutta sorsat eivät enää mahtunut tähän postaukseen :D

Poista
    2. Ai te tulitte tiistaina, me oltiin lähdetty jo pois silloin. Olispa ollu kyllä hauska sattuma jos oltais oltu samaan aikaan :)

7. Ihana miniloma kaksin <3 Miten se meneekin, että arki vaan pyörii menemään eikä sitä oikein osaa ottaa kahdenkeskistä aikaa. Tekisi välillä ihan hyvää.